MAZDA EUROPE SERVICE

ПАТУВАЊЕ БЕЗ ГРИЖИ

 

Возејќи по Европа кога ненадејно ќе ви се расипе автомобилот поради технички дефект, имате сообраќајна несреќа или автомобилот ви е украден.Нема потреба да се грижите! Со гаранцијата за мобилност од Mazda Europe Service, имате доверлив партнер покрај себе – партнер на кој можете да се потпрете во која било од овие три ситуации во повеќе од 40 земји.


Возилото на Mazda доаѓа со гаранција за мобилност при првото регистрирање. Оваа гаранција се продолжува секогаш кога ќе имате сервисна услуга извршена од некој од нашите овластени дилери на Mazda или сервисен партнер. Сите возила на Mazda се подобни за Mazda Europe Service, без оглед на староста на возилото и километражата.

КОНТАКТ

Пријавете го вашиот дефект веднаш по телефон во сервисниот центар на Mazda Europe Service или користете ја нашата помош за дигитален дефект.

 

ОД СЕВЕРНА МАКЕДОНИЈА (БЕСПЛАТЕН ПОВИК) 0800 123 56
ОД СТРАНСТВО (ПЛАТЕНИ ПОВИК) +43 1 525 03 6422
ВО СЛУЧАЈ НА ТЕХНИЧКИ ДЕФЕКТ ИЛИ НЕСРЕЌА
1. ПОМОШ НА ПАТ | ПОПРАВКА
ВО СЛУЧАЈ НА ДЕФЕКТ И НЕСРЕЌА

Ако не можете да го продолжите патувањето поради технички дефект или несреќа, ве молиме контактирајте го сервисниот центар на Mazda Europe Service, кој ќе може да организира помош што е можно побрзо. Ако помошта на патот не може да го реши проблемот на лице место, вашето возило ќе се однесе до најблискиот овластен сервисен партнер на Mazda (или на ваше барање до саканиот сервисен партнер на Mazda ако е оддалечен до 50 km од местото на дефект или несреќа ). Ние ќе ги покриеме трошоците за закрепнување. Ќе ги покриеме и трошоците за такси, локален јавен превоз или друг начин на превоз по приложување на оригиналниот доказ за купување, до износ од 80 евра со вкл. ДДВ.

2. ЗАМЕНСКО ВОЗИЛО | ПРОДОЛЖУВАЊЕ НА ПАТУВАЊЕТО | ПРЕНОЌУВАЊЕ | ВРАЌАЊЕ
ШТО Е СЛЕДНО

Ако вашето возило не може да се поправи истиот ден кога се случил дефектот, ќе ви организираме заменско возило до максимум 5 работни дена.2
Како алтернатива, можеме да ги покриеме трошоците за железнички билет од прва класа ако дефектот или несреќата се случиле на повеќе од 80 километри од вашиот дом додека врана лета. Ако патувањето со железница треба да трае повеќе од шест часа, ние ќе ги покриеме трошоците за авионска карта од економска класа до вашиот дом. Ако претпочитате да чекате вашето возило да се поправи, со задоволство би ви помогнале при резервирање хотел и да ги покриеме трошоците.3

3. НАБАВКА НА РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ
АКО НЕ Е ДОСТАПЕН РЕЗЕРВЕН ДЕЛ

Ако сервисниот партнер во странство моментално нема резервен дел кој е потребен за поправка на вашето возило, ние ќе го испратиме што е можно побрзо. Ќе ги покриеме сите вонредни трошоци за набавка, вклучувајќи ги и трошоците за авионски превоз и брза испорака, како и царински трошоци. Сè што треба да платите е самиот резервен дел.

4. ВРАЌАЊЕ НА ВОЗИЛО
ШТО ДОКОЛКУ ПОПРАВКАТА ТРАЕ ПОДОЛГО ВРЕМЕ?

Ако локалниот сервисен партнер не може да ја поправи причината за дефект или оштетување на вашето возило во рок од пет работни дена, ние ќе организираме повратен транспорт на вашето возило до најблискиот овластен сервисен партнер (или на ваше барање до саканиот сервисен партнер на Mazda доколку е оддалечен до 50 km од местото на дефект или несреќа). Ние ќе го организираме патувањето до вашата дестинација или место на живеење, како и враќањето за да го земеме возилото по поправките.

5. ВО СЛУЧАЈ НА ВОЗАЧКА ГРЕШКА
ДА ГРЕШИШ Е ЧОВЕЧКИ

Ако не можете да го продолжите патувањето поради грешка на возачот, како што е снемување на гориво, ние сè уште сме тука да помогнеме. Ако помошта на патот не може да ви помогне да го продолжите патувањето до таму, вашето возило ќе биде одвлечено до најблискиот сервисен партнер (или на ваше барање до саканиот сервисен партнер на Mazda ако е оддалечен до 50 km од местото на дефект или несреќа). Ние ќе ги покриеме трошоците за помош на пат и закрепнување.²

6. ВО СЛУЧАЈ НА КРАЖБА НА ВОЗИЛА
ШТО АКО ВИ ГО УКРАДАТ АВТОМОБИЛОТ?

Ако вашето возило е украдено на локација на повеќе од 80 km од вашиот дом, ние ќе го организираме и финансираме вашето повратно патување како во точка 2 погоре. Како алтернатива, можеме да ги покриеме трошоците за ноќевање во хотел како што е наведено во нашата тековна брошура.

2 Трошоците за гориво нема да бидат покриени.

Трошоците за оброци и друга потрошувачка нема да бидат покриени.