СЕРВИСИ

Одржувањето на возилото е важно, но може да биде тешко да се запамети кога е време за преглед. Апликацијата MyMazda ви помага да се држите до препорачаното одржување со обезбедување потсетници. Овој дел за Најчесто поставувани прашања, исто така, опфаќа прашања за помош на пат и како да го најдете најблискиот дилер на Мазда.

СЕРВИСНА ИСТОРИЈА    ДИЛЕРИ        АСИСТЕНЦИЈА НА ПАТОТ

КАДЕ ДА ЈА НАЈДАМ МОЈАТА СЕРВИСНА ИСТОРИЈА?

Изберете „MyMazda“ од главното мени и изберете „Мои услуги“. Овде ќе ги најдете сите минати услуги за преглед или преземање

SERVICE HISTORY

Зошто мојата историја на услуги не се ажурира и покрај тоа што мојата услуга е завршена денес?

Записите за историјата на услугата обично се ажурираат 24 часа по извршувањето на услугата. Ако се чини дека вашата историја на услуги не е ажурирана по оваа временска рамка, ве молиме контактирајте со вашиот продавач или со нашиот тим за услуги на клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

Што е PDF -листа за проверка и како да ја преземам?

За време на одредени услуги кај претпочитаниот дилер на Mazda, персоналот ќе го документира здравствениот статус и сите наоди во врска со вашето возило во наменска PDF листа за проверка. Кликнете на иконата за преземање во делот „список за проверка“ за да ја отворите специјалната листа за проверка PDF, која ќе се отвори во читачот на PDF на вашиот паметен телефон/таблет.

Како можам да дознаам за одложени ставки што можеби треба да се заменат?

Ако сте ги замениле одложените ставки, сепак статусот с shows уште се покажува како „отворен“, или ако имате било какви други прашања во врска со овој дел, најдобро е да го контактирате вашиот последен дилер на услуги.

КАДЕ ДА ЈА НАЈДАМ МОЈАТА СЕРВИСНА ИСТОРИЈА?

Изберете „MyMazda“ од главното мени и изберете „Мои услуги“. Овде ќе ги најдете сите минати услуги за преглед или преземање.

КАКО ДА ВИДАМ КОГА МОЈАТА СЛЕДНА СЕРВИСНА УСЛУГА Е ДОСТАСАНА?

Индикаторско светло за клуч ќе светне 500 милји пред условот за сервис или 15 дена пред да биде потребен сервис. Во рамките на апликацијата MyMazda:

 


• Изберете „Мое возило“ во главното мени
• Изберете го вашиот автомобил
• Крајниот датум и километражата се појавуваат под сликата.

КАКО МОЖАМ ДА ПОБАРАМ УСЛУГА?

Можете да пребарувате за одреден дилер користејќи го пребарувањето на дилерот или со кликнување на „Мои услуги“ на главниот екран или во главното мени под Мои услуги. Можете исто така да кликнете на претпочитаниот дилер на Мазда и да побарате услуга.

КАКО МОЖАМ ДА ЗАКАЖАМ СЕРВИС?

Можете да пребарувате за одреден дилер користејќи го пребарувањето на дилерот или со кликнување на Услуга на главниот екран или во главното мени под Мои услуги. Можете исто така да кликнете на претпочитаниот партнер на Мазда и да побарате услуга.

DEALERS

КАКО МОЖАМ ДА ГО ПРОНАЈДАМ НАЈБЛИСКИОТ ПРОДАВАЧ НА MAZDA?

  • Изберете „MyMazda“ од главното мени и допрете „Дилер на MyMazda“
    Користете ја вашата моментална локација за да го најдете најблискиот застапник
    Ако сакате, можете да пребарувате користејќи име на локација или име на дилер користејќи ги соодветните полиња за пребарување

ДОКОЛКУ САКАМ ДА ОДАМ КАЈ ДРУГ ДИЛЕР НА MAZDA, КАКО МОЖАМ ДА ВИДАМ КОИ УСЛУГИ ГИ НУДИ?

Ве молиме, погледнете ги „Дилерите“ и прегледајте ја листата на услуги што ги нуди секој поединечен дилер.

КАКО ДА ГО НАЈДАМ НАЈБЛИСКИОТ MAZDA ДИЛЕР?

• Користете ја вашата моментална локација за да го најдете најблискиот застапник
• Ако сакате, можете да пребарувате користејќи име на локација или име на дилер користејќи ги соодветните полиња за пребарување
• Изберете „MyMazda“ од главното мени и кликнете „MyMazda Partner“ за вашиот последен партнер за сервисирање

КАКО ДА ПОВИКАМ ПОМОШ НА ПАТОТ?

• Изберете „Мое возило“ од главното мени.
• Изберете „Помош на пат“ под автомобилот. Ќе ја прикаже адресата на вашата моментална локација за да можете да го известите тимот за помош при пат кога ќе се јавите (проверете дали се вклучени поставките за локација на телефонот за да се прикаже адресата на вашата моментална локација).
• Како да се јавите: ќе се прикаже телефонски број за контакт или копче за повик за да можете директно да повикате помош.
Ве молиме имајте предвид дека може да настанат дополнителни трошоци ако се јавите на услуга за помош на пат во друга земја. Проверете кај вашиот мобилен телефонски оператор за повеќе детали.

дополнителни прашања

За да се осигурате дека нема прашањата да останат неодговорени, откријте ги одговорите на најчесто поставуваните прашања во другите категории