ПОВРЗАНОСТ

Возилата поврзани со Мазда се дизајнирани за ваша погодност и леснотија на користење. Сепак, можеби имате некои прашања за тоа како да започнете. Најчесто поставуваните прашања за услугите за поврзани возила се поделени во три дела - функции, регистрација и решавање проблеми - за да ви помогнат брзо да ги најдете одговорите.

CON­NEC­TED VEHI­CLES

ДИЛЕРИ

Тука ќе најдете се што треба да знаете за регистрација за поврзаните услуги на Mazda. Исто така, содржи информации за нашата политика за приватност и личните податоци што се потребни за овие услуги.

КАКО ДА КОРИСТАМ ПОВРЗАНИ УСЛУГИ?

Прво внесете ги деталите за вашиот автомобил со кликнување на копчето „Додај возило“. Потоа скенирајте го VIN -от на вашиот автомобил и потврдете го. По ова, можете да му дадете име на вашето возило и „Пријавете се“ за да започнете поврзани услуги. Потоа вклучете го палењето, со вашиот телефон при рака и ќе добиете код за овластување на централниот екран на возилото. Внесете го овој код во вашиот телефон за да ја завршите конекцијата.

SETUP & GETTING STARTED

Дали е задолжително да се запишете на поврзани услуги?

Не, тоа е изборна услуга. Меѓутоа, ако навистина сакате да ги користите функциите на поврзани услуги, ќе треба да се запишете преку апликацијата MyMazda.

Како можам да се откажам од поврзани услуги?

Ако сте запишани во Поврзани услуги, може да се откажете со бришење автомобил од вашата сметка во секое време преку апликацијата MyMazda, користејќи ги следниве упатства:

1 Одете во „hamburger menu“ (т.е. икона со три вертикални линии) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
2 Кликнете MyMazda
3 Кликнете Мои возила
4 Кликнете на „мени со повеќе опции“ (т.е. икона со три вертикални точки) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
5 Кликнете на „Уреди возило“
6 Кликнете на „Избриши возило“ и потврдете ја скокачката порака за предупредување

Дали има претплата за поврзани услуги?

Претплатата за Поврзаните услуги е бесплатна во првите три години од првичниот датум на купување возило (т.е. датум за RDR), а потоа се плаќа такса. Доплатата за претплата по дополнителниот период допрва ќе се утврдува.

Кои податоци ги собира Поврзаните услуги?

Поврзаните услуги ги собираат различните податоци како што се лични информации за контакт, информации за возилото и информации за состојбата на возилото. Ние ги обработуваме овие податоци во согласност со важечките прописи за заштита на податоците. За повеќе информации за податоците собрани од Поврзани услуги, погледнете ги Условите и условите за Поврзаните услуги и Политиката за приватност.

Зошто Mazda собира податоци со поврзани услуги?

Ние собираме податоци само врз основа на правни основи, како што е наведено во важечките закони за заштита на податоците. Податоците обично се обработуваат за да се исполни договорот за поврзани услуги или врз основа на легитимни интереси или врз основа на ваша согласност. Анонимизирани информации може да се користат за квалитетот на производот, анализа на податоци, истражување и развој на производот. За повеќе информации за податоците собрани од Поврзани услуги, погледнете ги Условите и условите за Поврзаните услуги и Политиката за приватност.

Дали моите податоци ќе се избришат кога ќе се откажам од „Поврзани услуги“?

Сите лични информации и информации што индиректно овозможуваат идентификација на клиентот ќе бидат избришани. Анонимизирани информации може да се користат за квалитетот на производот, анализа на податоци, истражување и развој на производот. На пример, податоците пренесени од вашето возило, како што се Дијагностички кодови за проблеми, ќе бидат складирани и искористени од страна на Mazda откако ќе бидат исклучени од информациите за клиентот.

REGISTRATION

Како да запишам ново возило во поврзани услуги?

Едноставно преземете ги следниве чекори за да запишете друго возило во Поврзани услуги:

1 Од MENU, изберете MyMazda
2 Изберете го Моето возило
3 На картичката Акција, дизберете Додај возило
4 ИзберетеСкенирај VIN и скенирајте го баркодот со камерата ИЛИ, ако баркодот не може да се скенира, допрете X и внесете го VIN
5 Изберете ВАЛИДИРАЈ

ДАЛИ МИ ТРЕБА ИНТЕРНЕТ ВРСКА ЗА ПРИСТАП НА ПОВРЗАНИ УСЛУГИ?

Да, апликацијата MyMazda не работи без интернет конекција.

ФУНКЦИОНАЛНОСТ

Значи, што точно може да направи Поврзано возило и како ги искористувате овие услуги? Научете како да комуницирате со апликацијата и да ги искористите сите придобивки од вашите поврзани услуги, како што е да пронајдете станица за полнење ЕВ или да испратите дестинација до системот за навигација на вашиот автомобил.

за што можам да користам далечински управувач

Можете да го користите за да ги контролирате различните функции на автомобилот од далечина, како што се стартување и запирање на полнењето на батеријата и контрола на климата. Резултатите исто така може да се проверат и потврдат во Центарот за пораки.

FUNCTIONALITIES

Дали треба да бидам на одредено растојание од мојата Mazda за да работат поврзаните услуги?

Сe додека апликацијата MyMazda и возилото се во опсег на мобилна услуга, поврзаните услуги треба да работат.

Може ли да ја користам функцијата Далечински управувач додека седам во поврзаното возило со клучот?


Не, ниту една од функциите на далечинскиот управувач нема да работи ако клучот се наоѓа во автомобилот или ако сите врати не се затворени.

Кога се ажурираат податоците за статусот на возилото и извештајот за состојбата на возилото?

Податоците за статусот на возилото и здравствениот извештај за возилото се ажурираат по исклучувањето на палењето. Се додека работи моторот, информациите не се ажурираат, дури и ако се ажурираат. Ве молиме имајте предвид, може да поминат неколку минути за да се ажурира Статусот на возилото и Извештајот за состојбата на возилото по исклучување на палењето.

КАКВИ ИНФОРМАЦИИ ЗА ВОЗИЛОТО МОЖАМ ДА ДОБИЈАМ?

Можете веднаш да го проверите статусот на различни функции, вклучувајќи го нивото на батеријата, опсегот на возење и контролата на климата. Достапни се и други податоци за возилото, како што се отчитување на километри и притисок во гумите, плус предупредувања доколку вратите не се заклучени.

КАКО СЕ ПРЕТПЛАТУВАМ ЗА ПОВРЗАНИ УСЛУГИ?

Изберете „enroll“ во вашето возило. Дадени се инструкции на секој екран за да ви помогнат да го следите процесот. Ве молиме проверете дали сте на локација каде што вашиот автомобил ќе има телефонска врска за да го добие PIN -кодот. Избегнувајте гаражи или места со лоши мрежни конекции. Ве молиме имајте предвид дека апликацијата работи само со интернет конекција.

КАКВИ ФУНКЦИИ МОЖАТ ДА ПОНУДАТ ПОВРЗАНИТЕ УСЛУГИ?

Заклучување на врата, здравствена состојба на возилото (на пример: притисок во гумите, брави на врати, статус на гориво/батерија, опсег), испраќање локации до системот за навигација со помош на апликација, притисни известувања за статусот на возилото (отклучена врата, итн.). Услугите поврзани со електрично возило вклучуваат: Далечинско полнење, Запирање на далечинско полнење, Тајмер за далечинско полнење, Далечинска климатизација.

Како можам да го започнам/прекинам полнењето на батеријата?

Можете да го направите ова на главниот екран на апликацијата со повлекување надесно. Или можете да поставите време кога вашето возило ќе почне да престанува да се полни во поставките на системот за поврзување Mazda.

Како можам да го вклучам/исклучам HVAC системот?

Може да го вклучите/исклучите системот за климатизација, ако повлечете налево на главниот екран.

КАКО МОЖАМ ДА ГО ПРОВЕРАМ СТАТУСОТ НА БАТЕРИЈАТА?

Кликнете на Status во главниот екран.

Може ли да ја користам функцијата Далечински управувач додека седам во поврзаното возило со клучот?

Не, ниту една од функциите на далечинскиот управувач нема да работи ако клучот се наоѓа во автомобилот или ако сите врати не се затворени.

INTERACTING WITH THE APP

Го оставив клучот во возилото. Дали сe уште можам да користам Поврзани услуги, како далечинско стартување на моторот?

Не, ќе видите порака за грешка „Fail“ при поднесување барање за далечинска услуга ако го оставите клучот во возилото. Tреба да го чувате клучот надвор од возилото за да извршите далечински услуги.

Ако го изгубам телефонот, како можам да го ограничам пристапот до поврзани услуги?

Може да се најавите на Connected Services користејќи кој било друг паметен уред со преземање на апликацијата MyMazda и користење на вашите акредитиви за најавување на MyMazda. Дури и ако немате друг паметен уред, пристапот до Поврзаните услуги ќе биде ограничен на други корисници со системот за управување со идентификација на апликацијата MyMazda (не може да се најави без лозинка или биометриско најавување).

КАКО МОЖАМ ДА КОРИСТАМ НАВИГАЦИЈА?

Едноставно пронајдете ја вашата дестинација со впишување во лентата „Пребарај локација“ – или со кликнување на картата. Откако ќе го направите тоа, кликнете „Испрати во автомобил“ и вашиот систем за навигација ќе биде програмиран, подготвен за вашето патување.

NAVIGATION

КАДЕ ДА НАЈДАМ СТАНИЦА ЗА ПОЛНЕЊЕ?

Станиците за полнење може да се најдат со кликнување на иконата на мапата на горниот дел од главниот екран и потоа или со допирање на иконата „Charge“ на дното на екранот или со пишување барање во лентата за пребарување на екранот на мапата.

КАКО МОЖАМ ДА НАВИГИРАМ?

На екранот на мапата, можете да кликнете на POI и потоа да ја допрете иконата „Навигација“.

Како можам да зачувам точката на интереси?

На екранот на мапата, можете да кликнете на POI и да ја изберете омилената икона.

Како можам да испратам дестинација во автомобилот?

На екранот на мапата, можете да кликнете на POI и да ја изберете иконата „испрати во автомобил“.

Колку омилени точки можам да зачувам?

Можете да зачувате до 1.000 омилени POI.

Колку дестинации можам да испратам до автомобилот одеднаш?

Можете да испратите до три дестинации до вашиот автомобил за навигација одеднаш.

КАДЕ МОЖАМ ДА НАЈДАМ СТАНИЦА ЗА ПОЛНЕЊЕ?

Станиците за полнење може да се најдат со кликнување на иконата на мапата на горниот дел од главниот екран и потоа или со допирање на иконата „Charge“ на дното на екранот или со пишување барање во лентата за пребарување на екранот на мапата.

КАКО МОЖАМ ДА НАВИГИРАМ ДО POI?

На екранот на мапата, можете да кликнете на POI и потоа да ја допрете иконата „Навигација“.

СМЕНА НА ПРОБЛЕМИ

Имате проблеми со пристапот до Поврзани услуги со апликацијата или мислите дека сте направиле грешка? Овде ќе најдете одговори на многу конкретни прашања што можат да ви помогнат да ги добиете потребните услуги или да добиете помош ако мислите дека сте направиле нешто погрешно.

TROUBLESHOOTING

Не можам да пристапам до поврзаните услуги преку апликацијата MyMazda.

За да го вратите пристапот до Поврзани услуги, следете ги овие чекори:

1 Какво возило имате?
a . Mazda MX-30
2 Дали сте ја преземале апликацијата MyMazda и сте се регистрирале за сметката?
Ако не сте:
Ако имате iOS уред (iPhone, iPad), преземете ја апликацијата MyMazda од App Store. Уредот мора да работи со iOS 9.0 или понова верзија.
б Ако имате уред со Android, преземете ја апликацијата MyMazda од Google Play Store. Уредот мора да работи со Android 7.0 или понова верзија.
3 Дали веќе сте се запишале во Поврзани услуги?
4 Ако не сте запишани во Поврзани услуги, следете го процесот на запишување. Преземете ја апликацијата MyMazа, доколку е потребно.

Не го користев возилото една недела и сега не можам да пристапам до Поврзани услуги.

Едноставно возете го возилото вообичаено и Поврзаните услуги треба да почнат повторно да работат.

Направив повеќе барања за услуги од далечина во период од 60 секунди.

Може да поднесете само едно далечинско барање во период од 60 секунди. На пример, ако случајно сте направиле барање за „далечинско отклучување“ и сега сакате да испратите барање за „далечинско заклучување“, ќе мора да почекате најмалку 60 секунди пред да можете да го направите второто барање.

Заклучен сум од апликацијата откако не успеав да се логирам неколку последователни пати.

Ако сте направиле пет неуспешни обиди за најавување, мора да почекате пет минути пред да се обидете повторно да се најавите.

Функцијата за заклучување/отклучување на далечинскиот управувач не работи.

Двојно проверете го вашето возило. Функцијата за заклучување/отклучување нема да работи ако моторот работи, клучот е оставен во возилото или ако некоја од вратите е отворена.

SERVICE ISSUES

Може ли да ги користам функциите на Connected Service дури и за време на ажурирање на апликацијата?

Можеби нема да биде возможно да се користат одредени функции на Поврзани услуги за време на онлајн ажурирање на MyMazda.

ШТО МОЖЕ НЕГАТИВНО ДА ВЛИЈАЕ НА ПРИЕМОТ?

Лошото време, оддалечените локации, затворените области и подземните гаражи за паркирање може да влијаат на вашата услуга. Користете го индикаторот за нивото на прием на радио бранови во единицата за комуникација за да одредите дали е засегнат приемот на вашите Поврзани услуги. За детали за ограничувањата на системот, погледнете ги Условите и правилата.

ROADSIDE ASSISTANCE

Како да повикам помош на пат?

Изберете „Мy cars“ од главното мени. Изберете „Помош на патот“ . Ќе ја прикаже адресата на вашата моментална локација за да можете да го информирате тимот за помош на пат кога ќе се јавите (погрижете се поставките за локација на телефонот да се вклучени за да се прикаже адресата на вашата моментална локација). Повик: ќе се прикаже телефонски број за контакт или копче за повик за да можете директно да се јавите за помош. Ве молиме имајте предвид дека може да настанат дополнителни трошоци ако се јавите на службата за помош на пат во друга земја. Ве молиме проверете кај вашиот мобилен телефонски оператор за повеќе детали.

Како да му кажам на операторот каде се наоѓам кога ми треба помош?

Деталите за вашата адреса ќе бидат прикажани и доставени до операторот.

Ако сте во странство, ве молиме директно јавете се на нашата помош на +498955987214

дополнителни прашања

За да се осигурате дека нема прашања да останат неодговорени, откријте ги одговорите на најчесто поставуваните прашања во другите категории.