наследство

нашата иднина е движена од нашето минато

предизвикувачки дух

Мазда и Хирошима се неразделни. Ние сме силно поврзани со нашиот роден град Хирошима. Таа ја отелотворува историјата, духот што не се предава, правењето повеќе од што не прави кои сме. Ние пораснавме со овој став - „можеме-правиме“. Изненадувачки, нашиот духовен предизвик може да се проследи во минатото на Хирошима за секогаш соочување со шансите.

1967

раѓање на ротациониот мотор

Во 1967 година, конечно успеавме да го направиме овој напредок и го испорачавме она што сега се смета за класичен, иконски ротационен спортски автомобил Космо. Космо отвори ново поглавје на автомобилската историја и се смета за симбол на Духот на Мазда кој неуморно ги надминува предизвиците. Кога претседателот на Мазда, Цунеџи Матсуда, го возеше прототипот на автосалонот во Токио во 1963 година, тоа предизвика доста возбуда. Тоа беше автомобил кој јасно ги заслужуваше пофалбите што ги доби - „Повеќе како летање,отколку возење“.

1989

деби на роудстер-от што претставува икона

Mazda MX-5 Miata. Во 1980-тите,иако строгите нови регулативи ги отпуштија производителите на автомобили да произведуваат лесни спортски автомобили; тие рекоа дека автомобилите ќе бидат премногу тешки и бавни. Кеничи Јамамото и неговиот тим на Мазда не се согласија. Тие не престанаа во ништо да иновираат за да го постигнат Jinba Ittai, тоа чувство на единственост со автомобилот и изградија брз,пргав автомобил што е чиста радост за возење. Денес има повеќе од еден милион Миати на патот.

1991

победник на ле ман

Mazda 787B. Светот беше сведок на Маздиниот дух на решеност кога ги освоивме 24 часа на Ле Ман и стана првиот јапонски производител на автомобили што го постигна тоа и првиот во автомобил напојуван од ротирачки мотор. Се обидовме во 1979 година и секоја година од 1981 до 1991 година, победувајќи дури во 13-тиот обид.

2003

нова зора за ротациониот мотор

Mazda RX-8.Инженерите на Мазда,кои пркосеа на реалноста,работеа неуморно за да го развијат овој лесен ротирачки мотор, со висока искористеност на горивото и го претставија во иконата RX-8 со четири врати. Во истата година, го претстаивме и RX-8 Hydrogen RE, практично првиот во свет ротационен автомобил, напојуван со водородно гориво.

1967

раѓање на ротациониот мотор

Во 1967 година, конечно успеавме да го направиме овој напредок и го испорачавме она што сега се смета за класичен, иконски ротационен спортски автомобил Космо. Космо отвори ново поглавје на автомобилската историја и се смета за симбол на Духот на Мазда кој неуморно ги надминува предизвиците. Кога претседателот на Мазда, Цунеџи Матсуда, го возеше прототипот на автосалонот во Токио во 1963 година, тоа предизвика доста возбуда. Тоа беше автомобил кој јасно ги заслужуваше пофалбите што ги доби - „Повеќе како летање,отколку возење“.

1989

деби на роудстер-от што претставува икона

Mazda MX-5 Miata. Во 1980-тите,иако строгите нови регулативи ги отпуштија производителите на автомобили да произведуваат лесни спортски автомобили; тие рекоа дека автомобилите ќе бидат премногу тешки и бавни. Кеничи Јамамото и неговиот тим на Мазда не се согласија. Тие не престанаа во ништо да иновираат за да го постигнат Jinba Ittai, тоа чувство на единственост со автомобилот и изградија брз,пргав автомобил што е чиста радост за возење. Денес има повеќе од еден милион Миати на патот.

1991

победник на ле ман

Mazda 787B. Светот беше сведок на Маздиниот дух на решеност кога ги освоивме 24 часа на Ле Ман и стана првиот јапонски производител на автомобили што го постигна тоа и првиот во автомобил напојуван од ротирачки мотор. Се обидовме во 1979 година и секоја година од 1981 до 1991 година, победувајќи дури во 13-тиот обид.

2003

нова зора за ротациониот мотор

Mazda RX-8.Инженерите на Мазда,кои пркосеа на реалноста,работеа неуморно за да го развијат овој лесен ротирачки мотор, со висока искористеност на горивото и го претставија во иконата RX-8 со четири врати. Во истата година, го претстаивме и RX-8 Hydrogen RE, практично првиот во свет ротационен автомобил, напојуван со водородно гориво.

каде сме сега?

Инспирирани од духовниот предизвик што живее и дише низ минатото и сегашноста на Мазда, ние продолжуваме да ги туркаме границите за да ја испорачаме чистата радост на задоволството во возењето на Jinba Ittai. Нашите иновативни мотори и технологии на Skyactiv обезбедуваат извонредна ефикасност со перформанси.

технологија skyactiv

некомпромитирачки перформанси и ефикасност

Нашите инженери не веруваат дека вие како возач треба да жртвувате економичност на горивото за да уживате во возбудливите перформанси. Тие најдоа начин да ги постигнат и двете, уште еднаш докажаа дека упорноста и иновативноста можат да ја надминат секоја пречка на нивниот пат. Нивниот одговор е Skyactiv Technology.

истражува

се е можно

Во Мазда, веруваме дека сè што можеме да замислиме, можеме да го направиме реално. Ние ги користиме нашите технологии за следната генерација за да развиеме подлабоко, повозбудливо и наградувачко ниво на задоволство при возењето, како што е нашиот револуционерен мотор Skyactiv-X.

откријте ја нашата визија

mazda vision coupe

следна генерација дизајн

За да ги истражиме потенцијалите и насоката на идните автомобили „Mazda“ со употреба на Kodo Design, дизајниравме купе со четири врати со атмосферска внатрешност и спортска силуета, изразувајќи префинетост и елеганција.

искуство
mazda mx-5

ти го одзема здивот

Застанете зад воланот на нашиот иконски роудстер и почувствувајте непосредна врска Jinba Ittai, таа врска што ја чувствувате со автомобилот како коњ и јавач. Вграден е во секоја Мазда, минатото, сегашноста и иднината.

откријте