Која е вредноста на X?

skyactiv-x

X = моќта да се направи разлика

Skyactiv-X е мотор кој менува сè. Нашите пионерски инженери успеаја таму каде што другите не успеаја. Skyactiv-X гори бензинот поефикасно благодарение на нашиот Spark Controlled Compression Ignition  (SPCCI)

управливост

180PS*

Без напор, со одговорен бензински мотор од 180ps.

ЕФИКАСНОСТ

КОМБИНИРАН 52,3 MPG *

Одлична потрошувачка на гориво

ЕМИСИИ

ОД 96G / KM CO2 *

Возete со почиста совест благодарение на нискаta емисија на гасови.

управливост

180PS*

Без напор, со одговорен бензински мотор од 180ps.

ЕФИКАСНОСТ

КОМБИНИРАН 52,3 MPG *

Одлична потрошувачка на гориво

ЕМИСИИ

ОД 96G / KM CO2 *

Возete со почиста совест благодарение на нискаta емисија на гасови.

КАКО РАБОТИ

Skyactiv-X користи уникатна технологија на Mazda наречена Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI).

spcci

SPCCI ја комбинира ефикасноста на горивото на дизелскиот мотор со моќноста и управливоста на бензинскиот мотор. Моторот непречено се менува помеѓу конвенционалното палење на свеќа и режимот на палење со компресија каде што е компресирана слаба мешавина од воздух и гориво, така што ќе се согорува уште поефикасно. Тоа е најдоброто од двата света 

НАЈДОБРОТО ОД ДИЗЕЛОТ И БЕНЗИНОТ ВО ЕДНО

Skyactiv-X е моќен бензински мотор со одлично забрзување што заштедува гориво како дизел моторот. Тој е одговорен, ефикасен и еколошки.

Најчесто поставувани прашања за SKYACTIV-X

Што е SKYACTIV?

Skyactiv-X е нашиот нов револуционерен бензински мотор, кој произведува голема моќност, со мали емисии. Попријатно е да се вози, со помалку гориво.

КАКО РАБОТИ?

Skyactiv-X се потпира на патентирана технологија на Mazda наречена Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Екстремно чиста мешавина на гориво и воздух се компресирани до исклучително висок притисок. Свеќа која гори многу малку, густа количина на гориво, што уште повеќе ја зголемува топлина и притисок во цилиндарот, предизвикувајќи преостанатото гориво да се запали под притисок (како дизел). Горивото гори побрзо и поцелосно за да добиете подобри перформанси и помалку емисии на штетни гасови од конвенционалниот мотор .

Како може да биде поекономично, но да произведува повеќе енергија?

Одговорот е во воздухот. Нормален бензински мотор меша воздух и бензин во сооднос 14,7: 1, но Skyactiv користи неверојатно слаба мешавина до 40: 1 кога работи во режим SPCCI. Повеќе воздух, помалку гориво е еднаква на подобра економија и поголема моќност.

ДАЛИ ТРЕБА ДА ГО ПРОМЕНАМ НАЧИНОТ НА КОЈ ВОЗАМ И ДА ГО ДОБИЈАМ НАЈДОБРИОТ ОД НЕГО?

Не. Skyactiv-X е дизајниран да изведува во реалниот свет, а не само лабораторија за тестирање. Поголемиот дел од времето ќе работи во режим SPCCI за максимална ефикасност, но кога сакате да го искористите најголемиот дел од достапната моќност, моторот непречено ќе премине во режим на палење свеќа, нудејќи возбудливи перформанси без замена.

SKYACTIV-X ТУРБОПОЛНАЧ?

Не, но има мал суперполнач кој помага да се изврши притисок на воздухот во моторот кога работи во режим SPCCI. Без турбо значи дека нема застој, само интуитивен пораст на моќта на целиот пат до црвената линија.

FAQ MAZDA M HIBRID

Што е Mazda hybrid?

Тоа е наша Mild Hybrid технологија. Таа користи мал интегриран генератор на стартер (ISG) за да зафати енергија што нормално се троши за време на сопирањето и ја складира за напојување на електричните системи на автомобилот, намалувајќи го товарот на моторот и заштедувајќи гориво во тој процес.

како работи?

електрична енергија што се чува во батерија од 24 волти. Оваа електрична енергија се користи за повеќе цели, вклучително и стартување на моторот и давање мало засилување кога ќе се повлечете. Може да ги напојува и електричните системи на автомобилот.

Ќе треба ли да возам поинаку?

Воопшто не, но може да забележите дека возите непречено. Со помош на електричен мотор, повлекувањето од место е полесно, а кога менувате брзина, моторот исто така обезбедува засилување што ги прави менувањата на мазноста.

Ќе треба ли да го наполнам?

Не. Батеријата се полни кога возите - но само кога забавувате, така што никогаш не ја одзема моќта од моторот.

дали чини многу?

Не. Mazda M Hybrid е стандарден за сите модели на бензински мотори Mazda2, Mazda3 и Mazda CX-30, вклучувајќи ги и возилата Skyactiv-X

MAZDA CX-30

Mazda CX-30 е првиот компактен SUV што се нуди со револуционерен мотор Skyactiv-X. Со простор за целото семејство,  исполнувајќи ги вашите потреби и желби како возач, Mazda CX-30 е уникатно возило.

видете изложбен салон

Mazda3

Mazda3 сега е достапен со неверојатниот мотор Skyactiv-X. Со зголемување на перформансите, сега е уште попријатно да се вози, со дополнителна ефикасност на горивото и еколошки перформанси без компромиси.

видете изложбен салон

1Прикажаните возила може да не бидат исти како моделите наменети за македонскиот пазар. Боите и одредени внатрешни и надворешни карактеристики, може да се разликуваат од реалниот модел и возилата може да бидат опремени со дополнителна или опционална опрема.