МОЈОТ ПРОФИЛ

Се што треба да знаете за поставките на вашата сметка: како да го уредите вашиот профил, да ги промените поставките за апликација или јазик, да ги измените личните податоци, па дури и како да ја регистрирате или избришете вашата сметка. Ова е местото каде што можете да копате во напредни карактеристики, како што се додавање дополнителни драјвери и управување со притисни известувања.

КАКО МОЖАМ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ?

Едноставно најавете се со вашата е-адреса и внесете го кодот за валидација што ќе го добиете преку е-пошта, за да го потврдите. Потоа внесете го вашиот телефонски број. Ќе добиете код за валидација преку СМС. Внесете го ова за да го потврдите телефонот. Потоа ќе биде побарано да ги внесете вашите лични податоци за да ја пополните сметката. И откако ќе се поставите, ќе можете да ги додадете деталите за вашето возило.

MY MAZDA ACCOUNT SETTINGS

Како да ги сменам деталите за клиентот?

1 Одете во „hamburger menu“ (т.е. икона со три вертикални линии) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
2 кликнете на Профилот
3 Кликнете на „мени со повеќе опции“ (т.е. икона со три вертикални точки) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
4 Кликнете на „Промени е -пошта“; "Промени лозинка" или "Уреди профил"
5 Изменете ги податоците за клиентот и кликнете на „Зачувај“ за да ги зачувате промените

Што ако сум веќе регистриран на сметка на MyMazda?

Ако сте веќе регистрирани за сметка на MyMazda, можете едноставно да запишете друго возило што ги исполнува условите за да ги искористите предностите на Поврзаните услуги.

Како можам да го избришам MyMazda профилот?

1 Одете во „hamburger menu“ (т.е. икона со три вертикални линии) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
2 Кликнете на Профил
3 Кликнете  на „мени со повеќе опции“ (т.е. икона со три вертикални точки) во горниот десен агол на екранот на апликацијата
4 Кликнете на „Уреди профил“
5 Изберете „Избриши ја твојата сметка“

• Од вас ќе биде побарано да го потврдите вашето барање. Откако ќе се потврди дека ќе бидете одјавени од MyMazda, вашата сметка е избришана.
• Ако се премислите и сакате да се вратите на MyMazda, ќе треба повторно да го поминете процесот на регистрација. Ве молиме имајте предвид, бришењето на вашата сметка на MyMazda не ги брише деталите за клиентот што ги имаме за вас.
• Ако ја избришете апликацијата MyMazda од уредот, таа автоматски не ја брише вашата сметка на MyMazda, сепак ќе треба да ги следите горните чекори за целосно откажување од MyMazda.

МОЖЕ ДА СЕ ЛОГИРААТ ПОВЕЌЕ КОРИСНИЦИ?

Не, дополнителни корисници мора да користат адреси за е -пошта што во моментов не се користат во апликацијата MyMazda.

МОЖЕ ЛИ ПОВЕЌЕ ВОЗАЧИ ДА КОРИСТАТ ЕДНА СМЕТКА?

Да, за поврзување во возилото, примарниот возач може да покани до четири
други возачи на поврзани услуги во MyMazda,
а подоцна отстранете ги во секое време. За да додадете драјвери:

1 Одете во „Мое возило“
2 Допрете „Управување со драјвери“
3 Ако е достапно место, допрете „+ Покани возач“


Ако се премислите, можете да допрете „Откажи покана“ за да ја повлечете поканата.

КАКО ДОПОЛНУВАМ/ПОКАНАМ УШТЕ ЕДЕН ВОЗАЧ?

Изберете „Управување со возачи“ во делот „Мое возило“ и потоа допрете го покани возачот со пополнување на личните податоци на секундарниот возач. 

МОЖЕ ЛИ ПОВЕЌЕ ВОЗАЧИ ДА КОРИСТАТ ЕДНА АДРЕСА?

Не, дополнителни корисници мора да користат адреси за е -пошта што во моментов не се користат во апликацијата MyMazda.

ДАЛИ МОЖЕ ПОВЕЌЕ ВОЗАЧИ ДА КОРИСТАТ ИСТА СМЕТКА?

Да, за поврзани возила, примарниот возач може да покани до четири други возачи на поврзани услуги во MyMazda, а подоцна да ги отстрани во секое време. За да додадете драјвери:

1 Одете во „Мое возило“
2 Допрете „Управување со драјвери“
3 Ако е достапно место, допрете „+ Покани возач“

Ако се премислите, можете да допрете „Откажи покана“ за да ја повлечете поканата.

За следните сопственици на возилото, како повторно да го регистрираме возилото кај новиот сопственик и да ги исклучиме податоците од првиот сопственик?

Новиот сопственик едноставно може да ја отфрли функцијата Поврзани услуги од првиот сопственик во која било точка преку апликацијата MyMazda. Новиот сопственик е предупреден дека презема преземање од друг сопственик. Првиот сопственик е известен дека услугите се прекинати.

Како да додадам/поканам уште еден возач?

Изберете управување со возачи во делот за моето возило и потоа допрете покани возач.

Како да ја откажам секундарната покана за возачот?

Во делот за моето возило можете да го изберете табот за возачи за управување со возачите и откажување на поканите.

Како да ги дефинирам дозволите за секундарен возач?

Во делот мое возило можете да го изберете табулаторот возачи за управување со возачите и да кликнете на избраното име на возачи.

Како да го отстраните секундарниот драјвер?

Во делот мое возило можете да го изберете табулаторот возачи за управување со возачите и да кликнете на избраното име на возачот.

Добив е -пошта со покана да станам секундарен возач, што да правам?


Ако немате сметка на MyMazda, инсталирајте ја апликацијата и регистрирајте се со истата адреса за е-пошта со која ја добивте поканата. Откако ќе се најавите, ќе ја видите поканата и ќе можете да ја прифатите. Ако имате сметка на MyMazda, само кликнете на прифати.

Зошто не гледам специфични поврзани карактеристики на услугата?

Карактеристиките на секундарниот двигател ги одредува примарниот двигател. Ако не можете да видите одредена карактеристика, контактирајте го вашиот примарен двигател.

Добив е -пошта во која пишува дека некој друг е примарен возач во моето возило, што треба да направам?

Е -поштата што ја добивте значи дека некој друг се запишал како примарен возач на вашето возило. Ако ова лице го сторило ова погрешно, можете да го додадете возилото уште еднаш и повторно да го направите процесот на запишување.

Ако го продадам моето Mazda возило дали следниот сопственик ќе може да ги види моите податоци?

Не, новиот сопственик на возило нема да може да прегледа ниту еден од податоците на претходниот сопственик.

КАКО ПРОВЕРУВАМ ПОРАКИ ИЛИ ПОВИКУВАМ?

Можете да проверите важни пораки, како што се отповикување и други информации за статусот на возилото - како што се нивоата на полнење на батеријата - преку Центарот за известувања. Едноставно кликнете на пораката за повеќе детали. Исто така, ве известува за какви било прашања, вклучително и безбедност и сигурност, како и да ви дава новости и ажурирања од Mazda.

Дали ќе добивам потсетници за новини и услуги на сите мои уреди?

Ако се одлучите за притискање известувања, ќе добивате потсетници за услуги на сите ваши мобилни уреди.

ЗОШТО НЕ ДОБИВАМ ИЗВЕСТУВАЊА?

Проверете дали сте ги поставиле дозволите за контакт да дозволуваат известувања од апликацијата MyMazda во поставките на уредот. Можете исто така да изберете помеѓу различни видови известувања.

НАЈЧЕСТО ПОСТАВУВАНИ ПРАШАЊА

За да се осигурате дека нема прашања да останат неодговорени, откријте ги одговорите на најчесто поставуваните прашања во другите категори