Втората генерација на моделот CX-5 беше претставена во 2016 година. Шиничи Исајама, главниот дизајнер, рече: „Втората генерација на Mazda CX-5 беше создадена (и напредува) врз основа на основните карактеристики на оригиналниот автомобил, како што е прекрасната надворешност и висококвалитетната внатрешност.“ „Мислам дека клиентите на Mazda ја разбираат и сакаат емоционалната вредност на дизајнот на моделот CX-5. Неверојатно сум горд на мојата улога во дизајнот и развојот на болидот“.
Најновиот модел го дели истиот дизајн ДНК со неговите претходници. Накајама додаде: „Не сакавме да менуваме делови од дизајнот што одговараат на нашите клиенти, туку наместо тоа да го подобриме препознатливиот дизајн на автомобилот за да ја нагласиме неговата уникатна форма, особено од предниот дел на автомобилот.“ Главниот дизајнер на новиот CX- 5, Таканори Цубаки го нагласи ова додавајќи: „Ние поставивме издолжени фарови кои ја нагласуваат моќта на автомобилот и обезбедуваат дополнителна безбедност на патот ноќе, со моќни адаптивни LED фарови.“ Дизајнерските карактеристики на CX-5 се прошируваат и на бојата. Тоа беше првото возило во бојата Soul red Crystal што стана синоним за Mazda. Сега сосема новиот Цирконски песок е додаден во палетата на бои.