100-та годишнина приказна поразлична од сите други

водена од предизвици

Мазда го започна своето движење како производител на производи од плута и се искачи на предизвиците за обнова на самата себе си и заедницата во Хирошима по Втората светска војна. Оттогаш, ние не прифаќаме само предизвици, ние сме водени од нив. Откријте ги нашите пресвртници - како добро заработена победа во Ле Ман - и откријте како нашата историја го дефинираше нашиот единствен пристап кон автомобилскиот дизајн и перформансите во центарот на возачот.

 

Logo_200x200.png

духот на мукаинада

Бевме таму кога нашиот роден град Хирошима го имаше својот најтемен момент, се искачуваше на овој и на секој предизвик, бидејќи помогна во формирање подобра иднина. Тоа е тој дух што продолжува да нè води и ден денес.

кодо: дизајн - душа во движењето

Вдишуваме личност во секој елемент на нашите автомобили. Благодарение на нашиот човечки ориентиран дизајн, секоја Мазда чувствува како да е изградена со вас во умот,привлечен за сите ваши сетила - уникатни, динамични, живи.

фокусирана технологија

Она што другите мислат дека е невозможно, нè поттикнува. Затоа Мазда започна револуција, одведувајќи ги автомобилите на следното ниво со редефинирање на сè од моторот и преносот до ефикасноста на горивото.

моменти во мазда историја

1920

Уште од почетокот, ние изградивме автомобили кои едноставно ве прават да се чувствувате подобро - без разлика дали е тоа очекување што го чувствувате при влегување, надбубрежните жители додека возите или долготрајната радост кога ќе излезете. Ние ги ставаме нашето срце и душа во сè што создаваме. Овие се само неколку од нашите главни најважни моменти.

камион со три тркала

1931

Првото произведено возило на Мазда беше камион со три тркала што личеше на мотор со отворен заден дел. Наречен Mazda-Go, се смета дека е првиот таканаречен „авто рикшо“. Логото на Митсубиши беше видливо на резервоарот за гориво бидејќи Мазда се дистрибуираше преку нивната мрежа се до 1936 година.

r360 coupe

1960

Првиот автомобил на Mazda беше купе со две врати, со четири седишта, придвижуван од воздушно ладен со јачина од 16 коњски сили и 356 цц. Благодарение на сеопфатната заштеда на тежина (380 кг), достигна потрошувачка од невидени 75 милји со еден галон гориво. Беше толку успешно што Мазда освои голем дел од пазарот на патнички автомобили во Јапонија по само неколку години.

mazda cosmo sports

1967

Првото моторно возило со ротационен мотор на „Мазда“ се здоби со 110 коњски сили, максимална брзина од околу 115 милји на час и достигна четвртина милја за 16,3 секунди. Со ова лесно спортско возило, Мазда успешно го лансираше својот ротирачки мотор Ванкел, кој стана дел од ДНК-та на компанијата „помала тежина, поголема моќност“.

savanna rx-7

1978

Развиена под едноставна тема на „потрагата по задоволство при возењето“, 105-те коњски сили на RX-7 се одликуваше со извонредно држење на патот продолжи кон создавање на списокот „Десет најдобри“ на Car and Driver "Ten Best" дури пет пати. Тоа беше единствениот јапонски автомобил во тоа време што имаше скокачки светла, што помогнаа да се намали отпорот на воздухот.

фондација на мазда

1984

Мазда ја создаде Фондацијата Мазда како начин за враќање на заедницата. Компанијата не само што донира пари, туку и време. Фондацијата поддржува непрофитни организации, како што се Фондацијата предизвик спортисти, Втората банка за храна за Foodетва и сите везди за воспитание.

mazda mx-5 miata

1989

Внесете го легендарниот роудстер на Mazda: чист лесен спортски автомобил кој обезбедува вистинско уживање во возењето,благодарение на неговиот точно одреден дизајн Jinba ittai кој се фокусира на единственоста на возачот и автомобилот. Со над еден милион направени до денес, MX-5 победи и продолжува да ги освојува срцата на многуте фанови.

mazda 787b бр.55 го освојува le mans

1991

Во 1991 година, Мазда стана првиот јапонски производител на автомобили што победи на трката 24 часа во Ле Манс. Но, таа победа ја одбележа уште една прва: тоа беше прва победа остварена со ротирачки мотор. Првиот обид на Мазда во трката за издржливост се случи во 1974 година. Компанијата се обиде повторно во 1979 година и секоја година наваму од 1981 до 1991 година, победувајќи на 13-тиот обид.

zoom-zoom

2002

Откако се покажа успешна во Северна Америка, Европа и Австралија, Мазда ја претстави својата порака за брендот „Зум-зум“ на Саемот за автомобили во Токио во Јапонија. Слоганот ги надминува јазичните бариери и ја комуницира радоста на движењето и емоционалната поврзаност со автомобилите, како што се гледа преку очите на детето.

кодо: дизајн - душа во движењето

2010

Мазда ја објави својата нова тема за дизајн КОДО која опфаќа чувство на движење, дури и при застој. Концептот беше откриен заедно со концепт автомобил што ја отелотвори темата - Мазда Шинари. Името се однесува на појава на тело како што се трансформира за да генерира ненадејно забрзување.

технологија skyactiv®

2010

Mazda лансираше ново колективно име за своите основни технологии на возила. Технологијата опфаќа сè,од моторите до менувачите, каросеријата и шасијата. Технологијата Skyactiv може да се смета како лесна и убава комбинација на перформанси и ефикасност.

mazda mx-5 миата победи на изборот „автомобилот на годината“

2016

Mazda MX-5 Miata беше прогласен за 2016 година Светски автомобил на годината и Светски дизајн на годината. Комисијата за избор се состоеше од автомобилски новинари од целиот свет. Автомобилот постигна скоро совршена рамнотежа 50/50 со тоа што возачот е зад воланот.

7 генерација

2018

Целокупната Mazda3 беше почетната снимка на сегашната генерација на автомобили и почеток на новата ера. Со еволуиран и уште пософистициран Kodo Design, кој води во сигналната боја Soul Red Crystal. Тековен развој на Skyactiv технологија и безбедносни карактеристики што нема да ги најдете во други автомобили од оваа класа.

30-та годишнина од постоење на мазда мх-5

2019

Mazda MX-5 ја прослави својата 30-годишнина со зачудувачки SVP. Најдобрите страни на годишнината беа специјалниот лак во Racing Orange, новата технологија Skyactiv-G со 184 коњски сили и неспоредливата радост на возењето на легендарната Miata.

SKYACTIV®-X

2019

Skyactiv-X е мотор што менува сè, согорувајќи го бензинот поефикасно благодарение на контролното палење на контролирана компресија на искра (SPCCI). Повеќе енергија, помалку емисии, помалку гориво. Уште подобар погон без компромиси. SPCCI ја комбинира ефикасноста на горивото на дизелот со моќноста и управливоста на бензинскиот мотор.

mazda mx-30

2019

Нашето прво електрично возило е високо калибрирано за да обезбеди скоро совршена дистрибуција на тежина 50/50. Направено за секојдневни потреби, електричниот автомобил нуди засилено, но познато искуство во возењето. Прекрасно изработен ентериер со одржливи материјали од висока класа,се вклопува со извонредниот ентериер со врати од слободен стил.

борбен дух

предизвикување на status quo секој ден

Матичниот град Хирошима на Мазда е познат по својот неверојатен предизвикувачки дух. Како феникс што се подига, луѓето од Хирошима го изградиле својот сакан град од земја нагоре. Тоа е оваа сила што нè инспирира и нè поттикнува да продолжиме да го предизвикуваме STATUS QUO, секој ден.

кодо: дизајн - душа во движењето / rx-vision

убавина, ефикасност и перформанси обединети во едно

кодо: дизајн - душа во движењето

Дизајнерската филозофија на Мазда ги освои срцата на милиони возачи ширум светот кои ја сакаат комбинацијата на естетика и задоволството од возењето. Нашиот духовен пристап кон дизајнот на автомобили освои над 350 награди за дизајн и иновации, од посакуваната награда Red Dot Design до What Car? Автомобил на годината. Тоа е тој човечки допир што ни помага да создаваме автомобили што вистински ги придвижуваат луѓето одвнатре, не само од А до Б.

мајсторско дело

Исто како што уметникот сака да предизвика одговор од неговата или нејзината публика, ние сакаме да дизајнираме автомобили кои предизвикуваат емоции кај возачите. Само човечки раце можат да го сторат тоа, па токму тука започнува нашиот процес - правење прекрасни модели од глина на форми кои нè интригираат. Со прецизност и грижа, нашите занаетчии во Такуми полека ги преведуваат овие визии во автомобили подготвени за производство. Ние ја нарекуваме уметност на производство на Мазда.

моделирање во глина

Во Мазда, дизајнот започнува со блок од глина. Едноставно нема замена. Во глината, идеалните линии се откриваат, и само тогаш воведуваме дизајн со помош на компјутер. Ние го искористуваме најдоброто од двата света за да создадеме уникатно привлечни дизајни.

главен уметник во боењето

ТАКУМИ НУРИ е пристапот на Мазда да ја донесе убавината на дизајнот на Кодо во живот со богата длабочина што ја истакнува секоја крива и линија. Прецизните движења на рацете на главните сликари и стручноста на дизајнерите на бои никогаш не потфрла да ни ги плени срцата.

ротирачки мотор

Ротирачкиот мотор беше првата иновација што произлезе од таканаречениот дух на Мазда. Многу други производители на автомобили сметаа дека е невозможно, но Мазда отиде подалеку. Ние ја стававме технологијата во производство на серии и го замолчивме секој критичар создавајќи спортски автомобили кои продолжија да ја освојуваат традиционалната 24-часовна трка во Ле Манс.

skyactiv-x

Бензинскиот мотор Skyactiv-X е револуционерен: Првиот бензински мотор во светот кој користи палење на компресија, што резултира во одлична економичност на горивото, непречено забрзување и засилени возни карактеристики. До 20% помалку потрошувачка на гориво и 30% повеќе вртежен момент. Првиот бензински мотор за широка потрошувачка со контролирана компресија (SPCCI) ги комбинира предностите на бензинската и дизел технологијата во еден.

електични возила

Mazda обезбедува уживање во возењето, без разлика дали е електричен или било каков вид на автомобил. MX-30 вклучува еволуиран возачки перформанси Jinba-ittai и дизајн во центарот на човекот - за 100% задоволство и 0% CO2. Скоро идеална дистрибуција на тежина и низок центар на гравитација со батеријата на дното на возилото обезбедува природно, линеарно однесување при возење без да ги изгубите придобивките од електричен автомобил.